באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
אודי שלום,
לאחרונה התייעצתי איתך לגבי הדשא שלנו שלא נקלט היטב, וגם לאחר הפחתת ההשקיה, דישון ופיזור דיזיקטול הדשא עדיין לא מתאושש (דשא מסוג אלטורו בן חודשיים). לאחר שגילינו פרודניה אנו עומדים לפזר דורסבן (לפי המלצת המוכר). ראשית, האם זהו חומר יעיל נגד פרודניה? שנית, האם ניתן לפזר דשן סטרטר (עליו המלצת) לאחר פיזור דורסבן? כעת הדשא אינו מושקה בגלל הגשמים, האם זה נכון? צירפתי תמונות עדכניות של הדשא על מנת שהמצב יהיה ברור יותר. האם יש סיבה לדאוג או שיש עוד סיכוי? תודה מראש, ליטל. קובץ מצורף
ליטל, שלום
1. דורסבן יעיל כנגד פרודניה.
2. את יכולה לדשן ללא חשש, אין קשר בין דשן לחומר הדבר.
3. לוקח לפחות שבוע לאחר הפחתת השקיה עד שמגלים התאוששות כלשהיא
אם את מעוניינת , אשמח אם תתני לי סימנים מזהים לפרודניה אצלך.
בהצלחה
אודי