באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
שלום רב קנינו במשתלה חומר המיועד לדילולוריסוס אקוגן פיזרנו {ריססנו}לפי האורות של אקוגן אך העשביה בין הרצפות עדיין עומדת אייתנה מה עלינו לעשות על מנת לקטול עשבייה זאת תודה ומחכה לתשובה .גילי