באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
זיוה, שלום
אכן מומלץ לבצע לעץ גיזום להמרצה,השאלה מתי? - כדאי כשהץ כבר ללא פריחה וכבר ללא פרי ומומלץ בתחילת החורף או בתחילת האביב. כרגע מומלץ לתת דישון ממריץ ב"דשן לשתילה" או ב"ברזל גן".
בהצלחה
אודי