באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
שתלתי את עץ השזיף בשנה שעברה והשנה הוא נתן מס'' פירות בודדים. כשהבשילו שמתי לב שבכל פרי יש חור קטן שגרם לתחילת ריקבון מסביבו. איך מונעים זאת?
את הפסיפלורה יש לי כבר 3 שנים והיא ענקית ומלאת פריחה, אבל מניבה מס'' פירות בודדים בלבד. מה יכולה להיות הבעיה?
רן שלום
לגבי השזיף נראה כי יש לך בעיה עם זבוב הים התיכון, רסס את הנוף הסימשופר עד 3 שבועות לפני קטיף.
לגבי הפסיפלורה - צלחת מסביב לבית השורשים ותיחוח, דישון ראשוני ב-20-20-20, והשקיה פעם ביומים כ-25 דקות בהתאם לאביזר ההשקיה שלך
בהצלחה
אודי