באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
יש לנו שטח אדמה כ 100 מ"ר עברה כפעמיים טיפול ראונדפ עשביה כבר אין
ועבר היפוך (עידור)על כל שחט האדמה בכדי לאוורר אותה
אתמול רוקנו את הבריכה שחיה 7 קוב מים האדמה כבר ספוגה במיים היטב
האם זה זמן טוב לזריעה או שטיחים כל עוד האדמה רטובה?
תודה
אמיר